De rubbers waren behoorlijk versleten en waren echt aan vervanging toe.
Het resultaat is een iets betere wegligging.
Ik hoop dat wanneer ik morgen de voorkant heb gedaan dat het nog wat beter is !
Daarna snel een afspraak maken met Bruno voor de lowering pins.
Hiermee hoop ik mijn laatste hoop op een veel betere wegligging te halen.
vandaag ook meteen de voorbanden laten vernieuwen want deze waren gecupt.
Helaas geen foto's kunnen maken.
Tip voor de achterkant ! haal alles los inclusief het gedeelte aan je frame.
pers alle rubbers eruit en zet de nieuwe erin. vervolgens steek je eerst de bout die aan het frame zit erin(op foto nummer1 ) en zet hem een paar slagen vast. Daarna de zelfde stang op zijn plaats in de arm drukken en de arm op zijn plek in de kokerbalk drukken en de bout die door de kokerbalk zit een paar slagen vast zetten. Vervolgens de voorste bout vast zetten en de rest aandraaien. Een andere volgorde resulteert in een hoop ergenis en gepiel.
Als laatste kun je de stabilisatorstang rubbers vernieuwen.
Let wel op dat je een pers bij de hand hebt anders wordt het een hele klus.
ik ben alleen 3 uur bezig geweest en door mijn onwetendheid heeft dit extra tijd gekost.
Maar als ik het nu nogmaals zou doen is dit een klusje van een 1,5 tot 2 uurtjes. ik durf te wedden dat sommige dit nog sneller kunnen.


