door ErikB » wo apr 29, 2009 7:53 am
Angloparts draait (zeker in België) al heel lang mee wat betreft MGF parts.... maar ik heb de indruk dat het een beetje is blijven hangen.
Hun catalogus voor de MGF is, of beter was, ZEEER interessant in een tijd dat er nog geen EPC op het net stond. Vandaag de dag merk ik dat ze nog steeds diezelfde catalogus hebben en dat er nog geen sprake is van een MY2000 of een TF. Een beetje een gemiste bal.
IMHO lijkt het er een beetje op dat ze met raad en daad de A en B owner kunnen bijstaan en mocht die er nou een F hebben bijgekocht, dan kunnen ze ook nog wel een stukje leveren. Maar verder ....
Tot slot: ik zou hun praktijken ivm. de prijzen absoluut niet dulden en eventueel melden aan een consumentenbond, -commissie, -vereniging. Er is wel een aparte wetgeving ivm. prijzen op websites, maar geadverteerde prijzen moeten gehandhaafd worden.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)