BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1
Ervaring bij Angloparts
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Ervaring bij Angloparts

    door RemcovanKuilenburg » di apr 28, 2009 11:24 pm

    Wie heeft er ervaring bij Angloparts? Ik heb een tijd geleden de bekende beugel van de vulpijp en de vulpijp besteld. Ten eerste moest ik heel erg lang wachten (4 weken) en BCC Baarn kon hem na 3 dagen al leveren. En de prijs was in een keer hoger dan op de site aan gegeven en ook in een soort offerte. Nu heb ik een hitteschild besteld voor tussen de uitlaat en de auto. Weer het zelfde verhaal. In een keer 30 euro duurder.


    1 F HEATSHIELD-SILENCE 151.798 62.10excl 75.14



    -------------------------------

    Mail van Angaloparts
    Artikel nummer 151.798 en 165.212 komen hier 12 of 14 mei binnen.
    Het hitte schild 151.798 gaat 96.30 excl kosten, de bolts 165.212 1.15 excl btw.
    Wij nemen contact met u op als alles hier is


    Wie heeft ervaring met Angaloparts en heeft het zelfde gehad?
    Laatst bijgewerkt door 1 op RemcovanKuilenburg, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di apr 28, 2009 11:42 pm

    Tja, Angloparts, hoe meer leveranciers hoe liever ik het zie. O.a zij houden het merk levendig. Wel weet ik dat Angloparts nogal "aan de prijs" is. In mijn beginjaren (10 jaar geleden) eens ooit een Momo pookknop gekocht voor 150 euro. T'was het begin van de euro, dus besefte ik thuis pas, hoeveel ik eigenlijk had uitgegeven.T'was een veelvoud van de dealerprijs. Ik ben er nog niet goed van. :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di apr 28, 2009 11:45 pm

    De prijzen vallen bij veel parts erg mee. Alleen als je andere dingen (bekleding ed) gaat bestellen dan ga je zeker schrikken van de prijs. De beugel voor de olie vulpijp viel erg mee. Vandaar dat ik het maar heb besteld. Zelfde geld voor de heathshield. Ik heb nu net BCC Baarn een mail gestuurd wat bij hem de levertijd is en de kosten.
    Mijn hitteschild is aan het einde van zijn levensloop. Heb hem geprobeerd te maken maar is niet gelukt. Er breekt elke keer weer wat af. Dus maar een nieuwe er onder........
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Ervaring bij Angaloparts

    door Brooklands » wo apr 29, 2009 12:12 am

    remcovankuilenburg schreefColonWie heeft er ervaring bij Angaloparts?


    Wel heel toevallig gisteren een mail gehad van iemand die zocht een nieuwe linkerknop voor de bediening van de claxon van de TF.
    Ik had deze eigenaar het plaatje uit het werkplaatshandboek gestuurd en het artikelnummer volgens de EPC. Hij vervolgens hiermee op stap naar......

    Bericht TF rijder: Bij Anglo Parts gaat de kennis niet verder dan de MGF, dus helaas voor deze TF rijder. :shock:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo apr 29, 2009 7:53 am

    Angloparts draait (zeker in België) al heel lang mee wat betreft MGF parts.... maar ik heb de indruk dat het een beetje is blijven hangen.

    Hun catalogus voor de MGF is, of beter was, ZEEER interessant in een tijd dat er nog geen EPC op het net stond. Vandaag de dag merk ik dat ze nog steeds diezelfde catalogus hebben en dat er nog geen sprake is van een MY2000 of een TF. Een beetje een gemiste bal.
    IMHO lijkt het er een beetje op dat ze met raad en daad de A en B owner kunnen bijstaan en mocht die er nou een F hebben bijgekocht, dan kunnen ze ook nog wel een stukje leveren. Maar verder ....

    Tot slot: ik zou hun praktijken ivm. de prijzen absoluut niet dulden en eventueel melden aan een consumentenbond, -commissie, -vereniging. Er is wel een aparte wetgeving ivm. prijzen op websites, maar geadverteerde prijzen moeten gehandhaafd worden.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » wo apr 29, 2009 9:04 am

    Wat ze zelf roepen is dat de F nog te nieuw is en er te weinig onderdelen gemaakt worden. Vorige keer had ik ook nog de kussens voor de stoelen besteld. De prijzen waren ontzettend scherp. Volgende dag een telefoontje met goed en slecht bericht. Kussens waren niet meer leverbaar (zet het dan niet in je online prijslijst) maar de beugel en de olievulpijp konden binnen 2 weken binnen zijn. Het was toen nog niet echt top weer dus had iets van nou dat komt dan wel. Tevens melde de beste man dat de vulpijp duurder was geworden. Nou kan gebeuren had ik zo iets.
    Toen ik toch bij BCC Baarn was vroeg ik de prijs van de vulpijp en beugel. Die waren de oude prijs van Angloparts EN binnen 3 dagen leverbaar. Dus die ook maar besteld. Vandaar dat ik nog een beugel en vulpijp extra heb die pas na 4 weken kwamen. Te netjes dus om ze toch af te nemen bij Angloparts.

    Deze keer ben ik toch maar in de mail geklommen dat ik het totaal niet eens ben met het feit dat ze elke keer de prijzen omhoog gooien als er wat besteld word. Het gaat nu om bijna 35 euro excl btw wat het in een keer duurder word. Ik heb nu het voorstel gedaan dat ik de normale prijs betaal en anders is het mijn laatste bestelling bij Angaloparts en annuleer ik de boel.

    Word vervolgd..................................
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » wo apr 29, 2009 12:12 pm

    Antwoord van Angloparts

    Hitteschild en bolt gaan wij leveren aan de prijs van de site.
    Dank voor uw opbouwende kritiek.
    Ik laat zo snel mogelijk van mij horen.


    Als je niet aangeeft dan krijg je niets :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo apr 29, 2009 12:45 pm

    Correct.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 9:06 am

    Bruno schreefColonTja, Angloparts, hoe meer leveranciers hoe liever ik het zie. O.a zij houden het merk levendig. Wel weet ik dat Angloparts nogal "aan de prijs" is. In mijn beginjaren (10 jaar geleden) eens ooit een Momo pookknop gekocht voor 150 euro. T'was het begin van de euro, dus besefte ik thuis pas, hoeveel ik eigenlijk had uitgegeven.T'was een veelvoud van de dealerprijs. Ik ben er nog niet goed van. :lol:


    Ik wist het wel ! wij denken die belgen lopen achter, maar met de euro lopen ze dus 3 jaar voor :wink:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di mei 19, 2009 5:01 pm

    Alles is netjes opgelost en het was een duur dagje voor Angloparts. Hitteschild was 35 euro ex btw duurder wat ik niet hoefde te betalen. Maar het leuke komt nog. Ik had 2 plaatjes die om de rubbers van de uitlaat heen komen besteld. Zou 3 euro per stuk gaan kosten en had zo iets van voor dat bedrag NIEUW er op. Die bleken in een keer met een 0 er bij te zijn. 30 euro ex btw. De man achter de balie was zo netjes om ook maar 3 euro per stuk te berekenen.

    Voor de volgende keer afgesproken dat ik eerst een offerte laat maken voordat we gaan bestellen.

    Maar netjes opgelost door Angloparts.....
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di mei 19, 2009 5:41 pm

    Dat is wel netjes opgelost, maar volgens mij wordt het ook tijd dat ze hun site updaten
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di mei 19, 2009 6:18 pm

    Probleem is dat ze nog heel veel zelf hebben en dat dus on line staat. Maar in een paar gevallen hebben ze het niet zelf en bestellen het bij een extern bedrijf. Maar als die geen nieuwe prijzen doorgeven dan zitten zij ook met de handen in het haar. Vandaar dat prijzen op de site niet kloppen en ze over gaan op prijsopgave.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten