StevenMG schreefColonErwin-VVC schreefColonEindelijk zijn de spullen binnen ! alleen de daytona uitlaat is er nog niet
Maar ik kan gaan beginnen.

mooi
Mijn stukken zijn ook binnen. maandag telefonisch besteld en deze morgen waren ze er al

Mijn bestelling is ook telefonisch besteld ! omdat de website niet werkte en ik niet op de site kon betalen.
per Email heb ik nog om een bevestiging gevraagt(normaal krijg je die altijd als je besteld)
Toen ik zag dat wel het geld was afgeboekt van mijn creditcard en ik een 4 dagen later nog geen spullen had heb ik maar eens gebelt. Volgens zeggen was alles al de deur uit.(waarom dan geen track en trace ?)
Binnen mijn bedrijf
www.depcgigant.nl werkt het als volgt, je besteld en krijgt dan automatisch een bevestiging. Vervolgens als wij hem in behandeling nemen krijg je daar nogmaals een bevestiging van. Wanneer wij de bestelling de deur uit doen krijg je een verzendbericht met track&trace nummer. Klantvriendelijk en overzichtelijk.
Maar eind goed al goed.(hoop dat de spullen dat ook zijn).