Wie heeft ervaring met kopen bij mikesatur?
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Wie heeft ervaring met kopen bij mikesatur?

    door Erwin-VVC » za apr 25, 2009 8:14 pm

    Ik heb maandag voor een redelijk bedrag spullen bij hun besteld, maar nog niks ontvangen !

    nu maak ik me nog niet zo grote zorgen tenslotte moet het helemaal naar de overkant van de plas.

    Maar als ik naar hun site kijk dan vind ik het een beetje amateuristisch. Betaalsystemen werken niet, de plaatjes zijn plots van de site :?

    Ik mag toch hopen dat ik het volgende week heb want mijn handen jeuken om te beginnen.

    wie heeft er ervaring met hun en hoe lang heb je moeten wachten ?
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za apr 25, 2009 9:05 pm

    Ik heb er vaker wat besteld. De site heeft er altijd zo uitgezien.
    En met bestellen heb ik ook al eens problemen gehad.

    Ik heb het toen per mail overeengekomen en met paypal betaald.

    Wat betreft de verzendtijd vanuit de UK, kan dit heel erg verschillen. Een week is het absulute minimum.

    Ik heb al vaker pakketjes pas na 3 weken gekregen. (niet van Mike)
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    TL-Rev
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 279
    GeregistreerdCOLON zo sep 07, 2008 4:42 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht NL
    CONTACTCOLON

    door TL-Rev » za apr 25, 2009 9:35 pm

    Alleen positieve ervaring mee! Meestal binnen 10 werkdagen geleverd. Anders kun je altijd even bellen (krijg je ws. Yvonne aan de lijn, helpt je uitstekend).
    MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
    K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
    Wishlist: Daytona exhaust.
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » za apr 25, 2009 10:08 pm

    TL-Rev schreefColonAlleen positieve ervaring mee! Meestal binnen 10 werkdagen geleverd. Anders kun je altijd even bellen (krijg je ws. Yvonne aan de lijn, helpt je uitstekend).


    Reeds gedaan en volgens haar was het al verzonden ! op de vraag of ze een track & trace nummer had kreeg ik nee als antwoord.

    Wij zenden altijd meteen een track&trace nummer naar onze klanten als zij iets besteld hebben en het verzonden is.

    Ook zendingen die wij uit de US krijgen zijn altijd binnen een week binnen.

    maar zoals ik begrijp hoef ik me nog geen zorgen te maken. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » za apr 25, 2009 10:24 pm

    Ik bestel bij mike via de mail en betaal met overschrijving naar hun banknummer.
    Krijg een mail waneer het pakket is verzonden en de beantwoord ik als ik alles heb ontvangen. :lol:
    Gaat prima zo.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo apr 26, 2009 11:00 pm

    bellen met Yvon werkt het beste. E-mail werkt prima, als je eerst gebeld hebt... :roll:
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » ma apr 27, 2009 8:55 am

    Eerst bellen en dan verzendingsgegevens mailen aan yvonne, dan heb je de stukken binnen de 3 dagen.
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma apr 27, 2009 12:26 pm

    je kan het ook perfect combineren met een minicruise naar York. Ligt 90 km vanaf de haven (Hull). Ligt er net aan hoeveel de verzendkosten zijn, om het interessant te maken.
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » ma apr 27, 2009 12:51 pm

    Ik heb net met Mike gebeld om iets te bestellen. ze hebben daar al heel de week problemen met internet. Misschien ligt het probleem daaraan.
    Ik zou toch maar is bellen om zeker te zijn dat de bestelling goed geregistreerd is.

    +44 1709.890.555 is het nummer
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma apr 27, 2009 12:56 pm

    heb ook net op de site gekeken en nog steeds geen afbeeldingen.

    Bellen met Yvon is echt heel goed te doen. Heel goed verstaanbaar over de telefoon.
    overigens is het gemakkelijker om haar voor de eerste keer te mailen na je telefoontje, daar e-mail adressen telefonisch uitwisselen niet vaak goed gaat ;)
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 9:09 am

    Eindelijk zijn de spullen binnen ! alleen de daytona uitlaat is er nog niet :cry:

    Maar ik kan gaan beginnen. :D
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » do apr 30, 2009 10:17 am

    Erwin-VVC schreefColonEindelijk zijn de spullen binnen ! alleen de daytona uitlaat is er nog niet :cry:

    Maar ik kan gaan beginnen. :D


    mooi :D

    Mijn stukken zijn ook binnen. maandag telefonisch besteld en deze morgen waren ze er al :lol:
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do apr 30, 2009 10:39 am

    een beller is sneller ;)
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 12:56 pm

    StevenMG schreefColon
    Erwin-VVC schreefColonEindelijk zijn de spullen binnen ! alleen de daytona uitlaat is er nog niet :cry:

    Maar ik kan gaan beginnen. :D


    mooi :D

    Mijn stukken zijn ook binnen. maandag telefonisch besteld en deze morgen waren ze er al :lol:


    Mijn bestelling is ook telefonisch besteld ! omdat de website niet werkte en ik niet op de site kon betalen.

    per Email heb ik nog om een bevestiging gevraagt(normaal krijg je die altijd als je besteld)

    Toen ik zag dat wel het geld was afgeboekt van mijn creditcard en ik een 4 dagen later nog geen spullen had heb ik maar eens gebelt. Volgens zeggen was alles al de deur uit.(waarom dan geen track en trace ?)

    Binnen mijn bedrijf www.depcgigant.nl werkt het als volgt, je besteld en krijgt dan automatisch een bevestiging. Vervolgens als wij hem in behandeling nemen krijg je daar nogmaals een bevestiging van. Wanneer wij de bestelling de deur uit doen krijg je een verzendbericht met track&trace nummer. Klantvriendelijk en overzichtelijk.

    Maar eind goed al goed.(hoop dat de spullen dat ook zijn).
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do apr 30, 2009 1:07 pm

    Erwin-VVC schreefColonBinnen mijn bedrijf www.depcgigant.nl werkt het als volgt, je besteld en krijgt dan automatisch een bevestiging. Vervolgens als wij hem in behandeling nemen krijg je daar nogmaals een bevestiging van. Wanneer wij de bestelling de deur uit doen krijg je een verzendbericht met track&trace nummer. Klantvriendelijk en overzichtelijk.

    Mooi, factuurtje voor reclame volgt....

    Bij kleinere, specifieke en vnl. Engelse bedrijfjes gaat het meestal helemaal anders. Mike Satur is geen uitzondering.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten