Ben van plan om de luchtinlaten aan de zijkanten zwart te spuiten. Moeten deze eerst worden afgeschuurd en dan pas gespoten of kan ik gewoon over de originele kleur spuiten? Heb niet veel verstand van verven en dergelijke
En zijn ze eenvoudig te demonteren?
groeten






