Even "Off-topic" race verhaal
Kom terug van de bios uit hoogeveen met 3 maatjes van me. ( juist dus niet in een MG) Volgens mij waren we net naar de ( toen nieuwe ) Batman geweest. Maatje van mij rijd in de 3.0 V6 Diesel espace van zijn vader ( voor wie hem niet kent. 188 PK 350 NM koppel 1950 KG en de aerodynamica van een stacaravan)..
We rijden meppel binnen vanaf de wijk ( wie er is gereden heeft kent het wel ) stoplicht, kruising en 2 banen recht door ( op de rechterbaan kan je ook rechts afslaan).
We komen op die kruising afrijden en ja hoor.. Batman's auto stond al te wachten op ons op de rechter helft ( wij noemen "getunede auto's " de auto van batman)
Tribals, sideskirts, van die banen onder de achterbumper om de auto op hoge snelheid beter aan de weg te laten kleven en voor de afvoer van de wind..... 2 dikke uitlaatpijpen diameter rioolbuis..een geluidsinstallatie ( met bijpassende muziek ) die de auto meer laat trillen dan dat het daadwerkelijk in staat is om muziek te produceren, nog net geen spinners en dat allemaal in een Suzuki liana 1.6 ( of soortgelijk niets voorstellende auto) ( door alle batman vermommingen zag ik de werkelijke auto niet meer..
Met daar in 4 sjonnies ( de 1 nog lelijker dan de ander ) met de petjes achterste voren zit mee te beuken op de trillingen in de auto waarbij de bestuurder nog net niet met handschoentjes zijn race stuurtje vast houd..
Daar staan wij dus naast...... Elroy ( s2000 man) zit achter mij en ik zit voorin ( warme dag, ramen open hangt hij uit het raam) op een schreeuwende, uitdagende, met hoge kinderlijke stem te roepen: WIj zijn lekker toch sneller! Ja wij zijn sneller! ( waar ik uiteraard mee deed)
DUs.. Sjohhnie 1 met race handschoentje kijk stoer vanonder zijn petje omhoog met een serieuze blik en geef even een beetje gas.. steeds het pedaal aantikken... ZO van, dacht het niet...

haha
Dus ik kijk naar patrick de bestuurder waarop de volgende woorden volgenden, zonder dat ik wat hoefde te zeggen.. : "komt goed jonkie"
duurde iets van 20 seconden voordat hij op groen zou springen en de bestuurder van de batmobile had gewenst dat hij handschoentjes aanhad want het zweet stond hem in de handjes en de toeren liepen steeds verder op ( om vervolgens de koppeling los te laten om zo zo hard mogelijk weg te rijden )..
Ligt op groen en ja hoor.. Piepende banden naast ons trekken we gelijk op weg.. Elroy en ik uit het raam: "kom dan, kom dan kom dan mietjes!

"
tot de 30 km per uur ging het gelijk op. Toen kwam de espace met de kickdown, en die jongens zagen een stacaravan bij hun wegtrekken alsof ze stil stonden..
Volgende stoplicht wij staan stil..
Sjohnnie en Co komen naast ons staan.. Bestuurder durft niet op te kijken, Wij liggen dubbel in de auto, en volgens mij heb ik nog nooit vrienden ( sjohnnie 2,3 en 4 ) zo hard hun eigen vriend zien uitlachen omdat hij net vernederd is.. en dat allen door een snelle stacaravan..
Ik had in ieder geval in tijden niet zo gelachen, en sjohnnie brasco spaart hopelijk voor een echte auto...
The end..
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat