Ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen. Ben 27 jaar oud (of jong) en rijd sinds enkele jaren met een MGF uit 1998. Deze was eerst van mijn vader maar hij heeft uiteindelijk een BMW Z4 aangeschaft. De MG verkopen was geen optie dus heeft hij hem overgedragen
Het is de 120pk versie in de kleur racing green, met crème lederen interieur.
Lees al enkele jaren af en toe mee en vond dat het tijd was om me eens te registreren, zodat ik ook op jullie kennis beroep kon doen.
Mijn probleem situeert zich bij de batterij. Deze is onlangs vervangen geweest omdat de oude niet meer opgeladen kon worden. Deze had dus definitief de geest gegeven. Nu is het echter al 2x voorgevallen dat de auto met de nieuwe batterij ook niet start. 1x na een paar koude dagen in een garagebox en 1x deze week, na slechts een dag of 4 stil gestaan te hebben. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Ik vermoed dat er wel 1000 oorzaken kunnen zijn, maar misschien kennen jullie de juiste. Als ik probeer te starten hoor ik een knetterend geluid maar de motor slaat niet aan. Ondertussen heb ik de accu terug opgeladen en rijd de wagen terug prima.
Heb ondertussen al zoveel (gelukkig kleine) problemen gehad met deze wagen maar toch blijft hij me boeien
Graag jullie mening!