De pomp is zeg maar 90% af maar nog nooit afgemaakt

Ik mis nog één onderdeel. Ik moet een koppeling van de basis van de potkrik naar de slang maken. De buis met schroefdraad heb ik en de nippel heb ik.
Er moet "enkel" een plaat op gelast worden op de buis en draad in getapt worden.
Alternatief is een verloop van ik dacht M30 (zoals op de "buis" getapt) naar de slang aansluiting. Tijd is een probleem, ik heb niemand in mijn vriendenkring die het zou kunnen lassen en kan de koppeling zo 1-2-3 nergens vinden. Misschien zit iemand hier in het hydrauliek-achtige werk ?
Wat ik er o.k. uit vind zien en o.k. rijd is IMHO 340mm met lowering knuckles (is "Techspeed reccomend" hoogte voor een F met lowering knuckles

)
En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, een F die te laag staat (onder +-360mm) zonder de lowering knuckles rijd als een vaatdoek in vergelijking met een F met lowering knuckles op de zelfde hoogte !
Lowering knuckles zijn relatief goedkoop en ik heb het ervaren als één van de betere dingen die je voor je F kunt kopen ! Je F ziet er beter uit, is lager (dus betere wegligging) en je levert geen comfort in.