Dit is zo'n 75 Mark II:
Ik moet zeggen dat ik deze uitvoering niet kende!




Bruno schreefColonMaar hij is dus niet voorzien van de badges met nummering zo te zien, dus niet echt een "Le" dus, maar misschien eerder een "Le" verzonnen door de invoerder ?


Brooklands schreefColonMGF schreefColonLijkt mij gewoon een SE van de importeur uit. Ik heb geen idee of het ook een gelimiteerde uitgave was en badges zullen er niet op geplakt zijn.
Op de middenconsole is een metalen plaatje met de cijfers "75" geplakt.

MGF schreefColonJij kende hem inmiddels al natuurlijk? Leuk om te weten!



Demor schreefColonEen aanloop voor januari?


Fredje schreefColonDe echte "75 th" was in nederland leverbaar vanaf april/mei 1999
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.