ik verkoop mijn 2 de zr want hij staat een beetje in de weg en de ambitie is weg om er nog verder aan te werken.
er is een goede moter bij waar ik een nieuwe waterpomp distributieriemen en een nieuwe koppakking heb opgstoken.
hier zijn al wat foto's
de trekhaak en xpower uitlaat zijn ondertussen verkocht.
hier een foto van het moterblok dat erbij is ondertussen zitten de riemen etc er al op.
vrpr 3000 ovno
mg metro man



