Nu was ik aan het denken, past het reservewiel nog wel met de 280mm schijven gemonteerd
?
?
want ik wil uit princiepe geen gaatjes in mun schijven



....Dus jullie hebben nog nooit gecheckt of het reservewiel nog past





...denk niet dat het 14" wiel gaat passen maar hoe zit dat bij die Trophy en de andere wagens met 280mm schijven??? Die hebben veronderstel ik hetzelfde reservewiel.....

Rij je vooraan lek (nog 50%kans)
hoe zit dat bij die Trophy en de andere wagens met 280mm schijven???
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.