Mijn 1ste deel van het project was naar De Berg voor mijn achter remmen te voorzien van nieuwe remblokken.
Eenmaal aangekomen bij Bruno, en plek vrij gemaakt te hebben kon mijn wagen in de garage
Daarna zijn we begonnen aan de achter remmen. De rechterkant ging zonder problemen, en ook de dolgedraaide bout ging er zo eruit. Nieuwe remblokjes erop en weer in elkaar...
En toen kwam het
De linkerkant... Me auto maakte al 2 weke zo schaarsend geluid. En dat was wel te merken toen we de rem eraf haalde. De schijf was aan de binnenkant 1 grote grammafoonplaat
Maar gelukkig is die nu weer helemaal 100% goed!
Thanks Bruno...
En nu een klein tipje van de sluier voor me 2e deel van het project wat ik zelf ga uitvoeren.....
Vandaag me greenstuffblokjes ontvangen vanuit engeland, en vanavond maar even gemonteerd..
Zie foto: (waarschijnlijk gaan ze morgen onder me wagen)




