door Bruce » wo maart 25, 2009 9:45 am
Aa op die manier...
Ik vind het toch echt een beetje jammer, de TT was met de eerste oplage van 20 stuks echt een legende, een cult uitlaat... De mk2 kwam er als een echt eerbetoon aan Trevor vond ik nog net gaan.
De MK3 daarintegen was vond ik net op de grens, er was nog wel wat vraag naar de TT maar die werd toch al geproduceerd om wat aan te verdienen geloof ik.
Ik hou het GB forum een beetje in de gaten en er is eigenlijk helemaal geen echte vraan meer naar de TT, ja mensen vragen wel over een aftermarket uitlaat maar niet meer specifiek om de TT.
Nu met de Productie van de MK4 is Neal denk ik een beetje overboord gegaan, massa productie in minder goed staal, ik vind het echt wel een beetje jammer.
Maar Lucas een custom MK3 TT uitlaat speciaal voor jou is wel stoer, wil hij er misschien een plaatje op lassen met je naam, niemand die het ooit zal zien, maar wel een leuke gedachte?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping