



MGF99 schreefColonDank voor de hulp. De piep bij het omhoog en omlaag doen van het raam bleek niet door een steentje te komen. Ik dacht omdat er een paar krasjes op het raam zaten dat dat het probleem was. De rails waar het raam mee omhoog gaat was echter het probleem. Een beetje vet hielp
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.