He Paul je kent ons wel hoor ,wij zijn al eens bij geweest met ons
koelingsprobleem in de zomer.(zion en flesh)
Nu hebben inderdaad nog een ander probleem bij....het toerental
dus.
Het probleem is ook de afstand wij wonen zowat aan de andere kant
van het land.....
Nog een ander vraagje duurt het lang om een thermostaat terug te plaatsen want wij rijden er nog altijd zonder (remember).
Indien dit niet zo is kunnen we effe naar een officiele dealer gaan
maar als deze uurlonen begint te tellen ...kan het vrij kostig worden om effe een thermo te plaatsen.
grt zion