BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
3000 toeren
  • Gast

    3000 toeren

    door Gast » zo dec 26, 2004 3:38 pm

    prfff nu blijft mijn f-je constant hangen op 3000 toeren
    niet gezond denk ik, moet dus dringend naar garage,en daar ik een vrouw ben ken ik er nartuurlijk niets van om er zelf aan te sleutelen.

    @bruno je bent van mechelen waar ga jij naar de garage
    kan ik daar terecht voor dit probleem?
    mijn vorige officiele dealer ben ik niet zo tevreden over ga dus liever ergens anders


    (oeps vergeten inloggen ben "flesh")
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo dec 26, 2004 4:21 pm

    hey flesh

    dat kan vanalles zijn maar ik denk aan een stappenmoter die hapert of een gasklep die slecht terugkomt.

    ik wil mezelf nu niet goedpraten maar ik ben zoon van garage t'sonnehuys en bruno komt met zijn fje altijd bij mij.

    grtjs

    paul mg metro man
    8) 8) 8) 8) 8)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma dec 27, 2004 1:46 am

    Inderdaad, ik ga naar Paul, of doe het zelf als ik het kan.
    De oorzaak van uw probleem wordt uitvoerig besproken in deze topic http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=764 ,dus ik zou in herhaling vallen. :wink:
    In ieder geval is uw probleem, een werkje van niks om het op te lossen... dus, don't worry. Alleen jammer van de prijs van de stukken :cry:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • flesh
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON zo aug 01, 2004 11:34 am
    WoonplaatsCOLON Vl. Brabant (BE)

    door flesh » ma dec 27, 2004 6:24 pm

    He Paul je kent ons wel hoor ,wij zijn al eens bij geweest met ons
    koelingsprobleem in de zomer.(zion en flesh)

    Nu hebben inderdaad nog een ander probleem bij....het toerental
    dus.

    Het probleem is ook de afstand wij wonen zowat aan de andere kant
    van het land..... :wink:

    Nog een ander vraagje duurt het lang om een thermostaat terug te plaatsen want wij rijden er nog altijd zonder (remember).
    Indien dit niet zo is kunnen we effe naar een officiele dealer gaan
    maar als deze uurlonen begint te tellen ...kan het vrij kostig worden om effe een thermo te plaatsen.

    grt zion
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » ma dec 27, 2004 10:46 pm

    Wie wordt er wakker???? :lol: :lol:
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten