


en bij mij is hij gemaakt uit folie die ze gebrijken om ramen te bestikkeren zodat het lijkt dat het gezandstraalt is zou je hem langs de binne zijde van je raam willen
is beter voor de ruiten wissers nee?? laat me maar wat weten he. voor waar zou je hem willen??



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.