Iemand enig idee hoe dit kon ?
(Band kan niet hersteld worden)



Bruno schreefColoneen slip in de kaak van de band ? Borduurtje gedaan ?



MGF schreefColonBruno schreefColoneen slip in de kaak van de band ? Borduurtje gedaan ?
Is dit Vlaams of is mijn Nederlands niet voldoende ontwikkeld?


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.