


LEBLAR schreefColonJaap begrijp ik het goed dat ze alleen twee kleppen hebben vervangen?
Deze dienen normaal gesproken ingeschuurd te worden. Maar eigenlijk moet je, als je het goed wil doen, eerst de zittingen opnieuw slijpen. Best veel werk maar de moeite loont.
6 bar druk met compressie test is echt te weinig maar 16 bar klinkt mij als heel veel in de oren (zijn bijna diesel waarden). Het belangrijkste is dat alle cylinders ongeveer evenveel compressie hebben.



Bruno schreefColonSegmenten vervangen gaat je veel geld kosten als het dat zou zijn. Ik zou denk ik dan opteren voor een nieuw/2de hands onderblok.
Maar inderdaad eerst een juiste diagnose.


Sander schreefColonYup, olie erin en nogmaals testen. Is de compressie beter geworden zijn het de zuiger veren en niet de kleppen.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.