Het zijn de zwarte dingen die op deze foto uit steken (met dank aan Kasper)






remcovankuilenburg schreefColonIk ben gaan kijken nadat ik merkte dat als ik gas geeft de auto naar links wil. Niet ernstig maar toch wel een beetje.





Doe me nu een lol en controleer ASAP je achterwielen, het is echt belangrijk, je wil geen problemen achterin zoals versleten ABS sensors door teveel speling op je lagers. Ik heb een jaar verloren door op de voorkant te focussen terwijl het probleem steeds erger werd. Bovendien blijkt het een probleem te zijn dat af en toe komt en verdwijnt, heeeeel gevaarlijk. DOEN! die controle, het kost je amper tijd.remcovankuilenburg schreefColonMaar kom net thuis met de F en het is net of er wind staat als ik gas geef.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.