ik lees hier zo af en toe de topics door, maar omdat ik een probleempje heb wat ik hier nog niet heb kunnen terug vinden toch maar eens geregistreerd om dit topic aan te kunnen maken.
Mijn richting aan wijzer doet het niet meer (zowel links als rechts). Wanneer ik de auto op slot doe gaan de knipperlichten wel branden.
Ik heb al gekeken naar de zekeringen maar die zijn gewoon nog goed. Ook heb ik naar de schakelaar gekeken, en daar lijkt ook niets mis mee.
Weet iemand waar het verder aan zou kunnen liggen? Want zolang de richting aanwijzers het niet doen, kan ik de weg niet op



