








Ivan schreefColonIk heb ook al een keer de vensters proberen af te stellen. Bij mij zijn de oranje raamstoppers een deel van het probleem.

Kasper schreefColonWit en Oranje is allebei maar tijdelijk, ze breken een keertje af. De laatste versie (zwart "boutje" door het raam is de beste oplossing.
(Al kwam ik dus een witte in perfecte staat tegen in mijn linkerdeur, die heeft er hoogstwaarschijnlijk vanaf 1996 in gezeten)

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.