



er komt een Miltek onder.

Kasper schreefColonRammeltjes, ze horen bij Engelse auto's maar meestal kun je er best wel wat aan doen:
Even een aanzet voor een lijstje van mogelijke oorzaken:
- Katalysator heeft een losse kern, rammelt met name bij stationair draaien.
- Hitteschild bij uitlaatspruitstuk
- Hitteschild van een K&N, rammelt soms als er een pootje is afgebroken, Mocht je dit hebben natuurlijk,
- ....


lucas schreefColonBruce schreefColonEen Miltec..
OT : heel veel zin in ... die lui van TT reageren gewoonweg niet op mails en dan heb ik zo iets als de "P.T op"...



Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.