Jammer genoeg heb ik nu een klein "mankementje". Het slot langs de bestuurderskant doet helemaal niets meer
Ik moet zeggen dat het nogal redelijk genant is om ergens toe te komen met deze prachtige wagen die ik dagelijks gebruik, en dan over de middenconsole te moeten kruipen met mijn 1m95 en er langs de passagierskant uit te kruipen :s
Ik heb ondertussen al bijna het hele forum nagelezen (ook omdat er veel interessante zaken tussen staan
Alvast bedankt!!!





