Ja maar dat .nl achter het domein scheelt al 1/3 ivm de leuke BPM die we hier mogen betalen.
Ik heb de mijne (simpel ding weinig extras) op een leeftijd van 6 jaar met 50dkm gekocht bij de dealer voor €18.000,-
Nu kreeg ik wel €7000,- terug voor mijn Peugeot 106 1.1 dus effectief heb ik misschien "maar" €16.000 betaald voor de F maar toch veel geld
Ik kocht hem in de zomer en particulier had ik toch nog zo'n €14.000,- neer mogen tellen voor een vergelijkbare, gezien de HGF etc heb ik voor de "veilige" route gekozen en bij een dealer gekocht.
Gezien mijn pk probleem en wat andere kleine dingen en het werkplaats tarief meegenomen misschien toch geen slechte keuze geweest
