


Kasper schreefColonEigenlijk wel een grappig idee maar we zitten dan met een verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse kentekenplaten.
Bij de Noorderlingen is het regime met kentekens strikt geregeld, in Vlaanderen zijn de platen een stuk kleiner met daarnaast nog vaak plaatjes van de dealer en een "B" sticker.




doe ik ook wel, maar dan weet ik wel de prijs.Kasper schreefColonWacht even op een reactie van Bruce, onze shop manager. Wellicht heeft hij ook nog wat goede ideeën.

Kasper schreefColonEigenlijk wel een grappig idee maar we zitten dan met een verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse kentekenplaten.
Bij de Noorderlingen is het regime met kentekens strikt geregeld, in Vlaanderen zijn de platen een stuk kleiner met daarnaast nog vaak plaatjes van de dealer en een "B" sticker.




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.