Ik ben hier nog niet veel over tegen gekomen,daarom toch even mijn verhaal.Verleden week naar de jaarlijkse TC geweest,en daar afgekeurd voor te hoge co.(0.7)Toen naar de ex MG-Rover garage gereden omdat mijn één jaar garantie nog net niet vervallen is.Toen hebben ze de wagen aan de pc gehangen waar ik bij stond.De pc las dat alle waarden goed waren

behalve dat mijn co idd te hoog staat.Even dokter op den berg om raad gevraagt en die raade me aan om met een produkt een spoeling te geven.Ik naar de berg om spoeling,K&N reiniging,en de dokter stelde nog een gebrek vast dat in de garantie zit.Waardoor er een valse lucht aanzuiging is.Dit spruitstuk is in garantie vervangen.Nog stees dezelfde co meting

Wat de garage nog ging vervangen omdat er toch iets fout moet zijn...Lamba sonde --> nog steeds hetzelfde -->injectoren--> nog hetzelfde co

Dan was de optie de catalysator miss?Ik terug naar Bruno gebeld om weer niet met nutteloze kosten te zitten of ik zijn cat niet mocht lenen om te zien dat dit iets helpt.(Waarvoor dank aan Bruno

)Daar wacht ik nu de uitslag met spanning van af.Want indien dit niet helpt moet het volgens de garage de computer zijn.Nu hoop ik maar dat het met de cat wel opgelost is,want heb al genoeg nutteloze kosten (uurloon,lamba sonde)dat wel betaald dient te worden daar dat niet in de garantie inzit.
Wat is er nog aan gebeurd.Gashuisklep vervangen door een stock model rover maar omdat dat niet hielp terug het mijne plastieken gemonteerd.Steppenmotor afgesteld en met klein boortje een gaatje vrij gemaakt.Gevolg is dat mijn wagen waar nooit iets aan mankeerde en zeer vlot en zuinig reed,na deze dingen niet meer met te rijden valt en het toerental blijft hangen
Nu maar hopen dat ik straks verlossend telefoontje krijg want wordt het beu.
Mijn vraag is of er nog mgf leden zijn die ook al een te hoge co waarde hadden op TC of APK,en wat bij hun het euvel was?