Ik begrijp je uitleg niet 100%, gaat je alarm en startonderbreking af wanneer je wil starten ?
Deuren een paar keer vast doen en terug open en nog is proberen starten.
Start hij niet meer nadat de baterij is afgekoppeld geweest ?
Het gebeurt soms als je de batterij hebt afgekoppeld dat het signaal van je afstandsbediening niet aanvaard word, dan moet je gewoon de deuren een paar keer los en vast doen met de afstandsbediening en dan nog is proberen te starten.
Het kan zijn dat de batterij van je afstandsbediening plat is en dat je de startonderbreking niet kan afzetten, maar dan zou je problemen hebben om de deuren te ontgrendelen ook.
Werkt je aftstandsbediening nog goed ?
Starter is onwaarschijnlijk, als de starter defect is hoor je eenmaal een klik wanneer je wil starten( probeer nog is en goed luisteren of je de starter niet hoort klikken).
Je kan altijd is proberen om de starter te laten schrikken.
Als je batterij defect is hoor je tikketikketikketik

wanneer je wil starten
Als je je contact aan zet, is het lampje van het alarm dan uit nadat je de startonderbreking hebt gedeactiveert ?
Dit zijn de zaken die bij mij opkomen, hopelijk helpt dit een beetje..
succes
groetjes
Steven