BUTTON_TOPIC_LOCKED 18 berichten
Te koop : MG TF 80th Anniversary 2004 TOPSTAAT
  • Joannes
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON wo feb 04, 2009 8:19 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Te koop : MG TF 80th Anniversary 2004 TOPSTAAT

    door Joannes » wo feb 04, 2009 8:55 pm

    Hallo MG liefhebbers,

    Via Ad (de registerbeheerder hier) ben ik op dit forum terechtgekomen.
    Een Duitse collega van mij wil zijn MG TF 80th Ann. verkopen en heeft mij gevraagd om de verkoop te verzorgen.

    Zelf ben ik ook een fervent roadster rijder en mag een 97er Boxster mijn eigen noemen.

    Hierbij dan de volgende advertentie (staat ook op marktplaats.nl ) :

    80th Ann. nummer 1372 van 1600

    Kenteken : 29-ZB-RT
    Bouwjaar : 06-2004
    Km stand : 97184 km
    APK : NIEUW t/m 29-01-2010
    Kentekengewicht : 1080 kg
    Motor / Vermogen : 1.8 liter / 136 pk
    Kleur : donkergroen metallic

    Optie's (o.a) :

    - Airco
    - Bekleding half leer / half alcantara met speciaal logo
    - Stuur met leer en hout (!), houtinleg dashboard en deuren
    - Windschot en persenning
    - Radio/ CD/ MP3 speler Alpine met speciale Alpine luidspreker upgrade
    - Sportonderstel / rode remklauwen

    De wagen verkeert in perfecte staat. Banden z.g.a.n.. De complete onderhoudshistorie is aanwezig. In 2008 heeft er groot onderhoud plaatsgevonden (rekeningen aanwezig) waarbij o.a. de volgende zaken zijn vervangen :

    - Remschijven / blokken voor en blokken achter
    - Distributieriem
    - Waterpomp
    - Cilinderkopdichting
    - Alle hydraulische kleppen (kenner weet genoeg!)
    - Dynamo
    - (januari 2009) nieuwe accu

    Het betreft hier een schadevrije, niet-rokers auto waarvan het ex- en interieur in nieuwstaat verkeren (de auto rijdt ook als zodanig).

    ELKE keuring toegestaan.

    Afspraak mogelijk in Vaals of door de week in Sittard.

    Vraagprijs : Eur. 12450,=

    Groet,

    Joannes

    En hier wat foto's :





    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 1 op Joannes, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo feb 04, 2009 9:05 pm

    De forum policy indachtig even telefoonnummer en E-mail adres verwijderd, in ieder geval wat een parel van een wagen :love:

    Deze kleurstelling vind ik werkelijk subliem mooi !!!
    Hopleijk vindt hij snel een nieuw trots baasje.
    Is er een prijsindicatie, dit vergemakkelijkt de verkoop immers ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo feb 04, 2009 9:15 pm

    Echt een prachtige uitvoering.

    Dit is de link naar Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/226162339
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Joannes
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON wo feb 04, 2009 8:19 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Joannes » wo feb 04, 2009 9:18 pm

    Bruno schreefColonIs er een prijsindicatie, dit vergemakkelijkt de verkoop immers ?


    SORRY, vergeten : staat er nu bij.........

    Nog wat aanvullende info : de huidige eigenaar heeft de auto in 2005 in Berlijn gekocht en hij woont sinds 2007 in Nederland, vandaar het "importkenteken".

    Groet,

    Joannes
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo feb 04, 2009 9:46 pm

    T'is dat de marktprijzen inderdaad zo laag of zelfs nog lager zijn, maar eigenlijk toch een spotprijs voor zo'n knappe verschijning he ....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do feb 05, 2009 1:06 am

    Bruno schreefColonT'is dat de marktprijzen inderdaad zo laag of zelfs nog lager zijn, maar eigenlijk toch een spotprijs voor zo'n knappe verschijning he ....


    Inderdaad een spotprijs, zeker als je weet dat eigenaren in Nederland er vier jaar geleden 35.000 euro voor hebben betaald. Met redelijke zekerheid rijden er vijf in deze kleur en uitvoering in Nederland.

    Voor zover ik weet zit het onderhoudsboekje ook bij de wagen. Is het bijgeleverde certificaat ook nog bij de wagen. Kopers ontvingen destijds een certificaat dat het een gelimiteerde oplage van de MGTF betrof. Een gewoon stukje papier maar wat vaak in de kast terecht komt en (helaas) niet naar een volgende eigenaar gaat. Met dit alles erbij maakt het de wagen helemaal compleet.

    Brooklands (Ad)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » do feb 05, 2009 2:17 am

    Top auto met een top kleur. Zo zie ik ze graag. En nog orgineel 80th. Jammer dat ik het geld er niet voor heb. :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do feb 05, 2009 9:56 am

    Brooklands schreefColon
    Bruno schreefColonT'is dat de marktprijzen inderdaad zo laag of zelfs nog lager zijn, maar eigenlijk toch een spotprijs voor zo'n knappe verschijning he ....


    Inderdaad een spotprijs, zeker als je weet dat eigenaren in Nederland er vier jaar geleden 35.000 euro voor hebben betaald. Met redelijke zekerheid rijden er vijf in deze kleur en uitvoering in Nederland.

    Brooklands (Ad)


    De aankoop van een wagen beschouw ik als particulier eerder als een uitgave en nooit als een investering.
    Voor mezelf is de aankoop van een nieuwe wagen geen optie meer.
    Gelukkig hebben velen of eerder enkelen onderons de beschikking van een leuke bedrijfswagen :wink:
    De lage prijzen in tweedehands marktverkoop geldt ondertussen voor vele merken en een kentering is ver weg.
    Voor de kandidaat koper een goede zaak.... voor de verkoper daarentegen..

    De aangeboden TF is inderdaad een prachtwagen ...
  • Joannes
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON wo feb 04, 2009 8:19 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    NIEMAND interesse ?

    door Joannes » do feb 12, 2009 12:10 pm

    Nou, sinds het plaatsen van de advertentie bedroevend weinig reactie's gekregen (welgeteld 1 mailtje van iemand die vroeg of er ingeruild kon worden en die meneer reageert daarna helemaal niet meer).

    Een beetje frustrerend toch wel............... :cry:

    Is er nu echt niemand die interesse in dit mooie exemplaar heeft ???
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » do feb 12, 2009 12:24 pm

    Gewoon de krediet crisis voorbij laten waaien en dan zomers verkopen.

    De gehele auto handel ligt op zn kont , dus redelijke prijzen hoef je nu niet te verwachten.

    deze wagen moet minstens 15000 euro opbrengen in een stabiele economie :|

    geduld zal in dit geval een hoop geld opleveren :idea:
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: NIEMAND interesse ?

    door Brooklands » vr feb 13, 2009 1:41 am

    Joannes schreefColonNou, sinds het plaatsen van de advertentie bedroevend weinig reactie's gekregen (welgeteld 1 mailtje van iemand die vroeg of er ingeruild kon worden en die meneer reageert daarna helemaal niet meer).

    Een beetje frustrerend toch wel............... :cry:


    Misschien mag ja na slechts een week ook geen wonderen verwachten. :shock: Hoeveel serieuze mailtjes heb je na twee weken via Marktplaats ontvangen? Op deze plaats staat je aanbod wekenlang in de picture. Op bijvoorbeeld Marktplaats is je advertentie al na één dag ergens op pagina vier of vijf te vinden. Ergens buiten beeld om het maar zo te zeggen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr feb 13, 2009 7:59 am

    Met dit weer denken de meeste mensen ook niet aan een cabrio,

    Als je de tijd en ruimte hebt wacht dan tot het voorjaar, dat zou flink moeten schelen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr feb 13, 2009 10:39 am

    Wachten op de eerste zonnige weekends en de wagen op een strategische plaats showen en de aandacht trekken.... gaat veel meer resultaat met zich brengen.
    Niet paniekeren en zeker niet aan de prijs laten knibbelen.
    Mijn laatste gemotoriseerde spullen heb ik steeds zo kunnen doorverkopen.
    Het komt soms uit onverwachte hoek
  • Joannes
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON wo feb 04, 2009 8:19 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Joannes » vr feb 13, 2009 12:25 pm

    Bedankt voor de tips mannen !

    Ik weet dat het slechte tijden zijn en nog winter. Maar : iedereen weet toch dat je een cabrio het beste in de winter kunt kopen.....

    Ook weet ik dat er voor bijzondere auto's altijd wel een koper is. En tot nu toe heb ik ook al mijn eigen auto's goed en snel kunnen verkopen (drie weken geleden nog mijn eigen 98er E46 328i Exe verkocht ondanks de kredietcrisis).

    Die ene reactie die ik tot nu toe gekregen heb was trouwens van marktplaats..............

    Aangezien ik "in opdracht" werk en de verkoper graag wil verkopen zal ik natuurlijk de laatste zijn om de zeggen dat we nog eens 3 maanden moeten wachten (de wagen wordt al langere tijd niet bereden).
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr feb 13, 2009 1:18 pm

    Joannes schreefColoniedereen weet toch dat je een cabrio het beste in de winter kunt kopen.....

    Maar bij de meesten begint het pas te kriebelen als ze de zon en andere cabrio's zien.... en dan is die winter al voorbij.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_TOPIC_LOCKED 18 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten