


.:bert:. schreefColonHet is best deze niet te lang te laten draaien zonder dat er mee gereden wordt aangezien, naar't schijnt, de oliepomp (of was het de waterpomp) dan niet voldoende zou werken.



ErikB schreefColonIk denk dat de omegvingsfactoren bij de opslag belangrijker zijn dan de uiteindelijke temperatuur en duurtijd die je haalt. alles kan goed warm gestookt worden bij het testritje, maar als dezelfde avond alles opnieuw onder de condens zit, dan is het effect ook weg.






Lucas schreefColonDe F tracht ik om de 4 weken op bedrijfstemperatuur te rijden... tot op heden zonder enig probleem.
Druppelteller sowieso om het weekend.

Sander schreefColonCarl schreefColongebruiken= rijden dus ? of gewoon goed laten opwarmen? genre minimaal halfuurtje stationair draaien?
Welk type koelvloeistof gebruiken zij? Kan ook een factor zijn nl.
Een tiental km rijden. Koelvloeistof weet ik niet maar ik neem aan OAT.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.