Nu heb ik in de loop der jaren al wat posts betreffende een HGF doorgelezen en ook gezien dat dit kan voorkomen bij veel korte ritjes (vooral tijdens koud/vochtig weer).
Aangezien ik bijna dagelijks maar 6km rij en het niveau van de koelvloeistof niet daalt, zou het natuurlijk kunnen???
Verder is het na 10 keer peilen steeds minder (bijna niks meer) van witte aanslag die op de peilstok komt?
Of moet ik toch ernstig rekening houden met een HGF
Wat kan ik nu het beste doen?






