Ik ben dan wel een audiofiel, maar in de MG moet het niet te gek zijn, alhoewel ik toch ook een Focal set heb aan een Alpine radio (Met I-pod) en ...een Alpine versterker. Een subwoofer vond ik erover en de Focal's leveren genoeg bass met de versterker.
Ondanks de Alpine radio 2X50 watt beloofd, is er toch een hemelsbreed vershil met de extra versterker. Bij mij zit de versterker met parkers vast in de tapijt en isolatiemat achter de zetels. Zeker geen schroeven door de metalen plaat schroeven, want dan is de benzinebak aardig dichtbij.
Een subwoofer in de koffer gaat niet veel uithalen, want er zit nog een motor tussen koffer en passagiersruimte. Wil je er toch één, kan je er o.a. kopen die achter de zetel passen in spie-vorm. Ik heb deze horen spelen, en dat was echt wel zeer kwaliteitsvol. Merk moet ik eens opzoeken.
Maar nogmaals, t'mag wel degelijk goed spelen, maar t'mag imo ook niet te veel wegen, daarenboven hoor ik ook graag de Phoenix zijn subwoofer
