Abingdon cup-velgen
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

Abingdon cup-velgen

door .:bert:. » zo jan 18, 2009 6:31 pm

Ik ben met Weusthof aan het onderhandelen over cup-velgen die hij van overname heeft op een set nieuwe 11 spoke's. De velgen hebben geringe schade (ik lees dan: schade) en er liggen banden op die aan vervanging toe zijn. Zijn vraagprijs is €550.

Ik heb 'm €400 geboden voor de velgen zonder banden of €550 maar dan wel met zo goed als nieuwe kwaliteitsbanden. Hij wijkt niet af van z'n vraagprijs. Reden: nieuw kosten die velgen volgens hem over de €500 (Btw in.) per stuk.

Wat denken jullie hiervan? Ze komen niet zo vaak te koop, en ik zit in dan ook te twijfelen over kopen of niet. Heb geen idee of dit een faire prijs is. Ik moet ze hoe dan ook eerst zien als ik voor mezelf besloten om ze te kopen.
    Laatst bijgewerkt door 2 op .:bert:., in totaal 0 keer bewerkt.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » zo jan 18, 2009 6:41 pm

Heb je ook foto's ontvangen?
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    WoonplaatsCOLON Halen

door .:bert:. » zo jan 18, 2009 7:22 pm

Daar heb niet naar gevraagd, ik ga ze liever IRL zien. Foto's vertellen ook maar wat de fotograaf wil en ik zit er niks mee in om tot daar te rijden......als de prijs dat toelaat tenminste.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jan 18, 2009 7:25 pm

als je het mij vraagt is dat een hele hoop geld voor een paar beschadigde velgen... moeten het echt deze zijn? geen MPi of VVC velgen of een maatje groter naar 16"?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    WoonplaatsCOLON Halen

door .:bert:. » zo jan 18, 2009 7:44 pm

Bruce schreefColonals je het mij vraagt is dat een hele hoop geld voor een paar beschadigde velgen... moeten het echt deze zijn? geen MPi of VVC velgen of een maatje groter naar 16"?

Het gaat 'm om de cupvelgen die onder een Brooklands staan. Zijn deze niet altijd 16"?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jan 18, 2009 7:45 pm

Oh, dat zijn inderdaad 16" velgen. Minilites zijn echt wel andere velgen hoor :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 18, 2009 7:46 pm

Mmm, ik dacht dat het een alternatief was voor de Mpi, en dat het een 15" was, in mijn herinnering is een cup velg (wat Bruno vroeger had) weer anders, ff zoeken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 18, 2009 7:48 pm

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jan 18, 2009 7:54 pm

Inderdaad, zei ik toch al :wink:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    WoonplaatsCOLON Halen

door .:bert:. » zo jan 18, 2009 7:59 pm

Voilà, effe voor alle duidelijkheid het één en ander aangepast :wink:
    Het gaat 'm wel om de juiste velgen, althans zijn foto bij de advertentie zijn de juiste velgen.

Dus de vraag en de bedenkingen blijven hetzelfde......

Persoonlijk vind ik de prijs ook stevig, maar omdat deze niet makkelijk te vinden zijn.......
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » zo jan 18, 2009 8:11 pm

Bert mag ik je vragen waarom je op zoek bent naar 15inch? Als je toch los velgen gaat aanschaffen kan je denk ik beter kijken naar 16 of 17 inch (al zullen die laatste volgens mij zeldzaam zijn, moeten wel op de wielnaaf passen).
    Ik zou verder kijken en dan eigenlijk eerder kiezen voor de Brooklands velgen. Zo'n beetje zelfde design maar door de grote oogt het veel mooier :wink:
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    WoonplaatsCOLON Halen

door .:bert:. » zo jan 18, 2009 8:29 pm

Mr. Dj M. schreefColonBert mag ik je vragen waarom je op zoek bent naar 15inch? Als je toch los velgen gaat aanschaffen kan je denk ik beter kijken naar 16 of 17 inch (al zullen die laatste volgens mij zeldzaam zijn, moeten wel op de wielnaaf passen).
    Ik zou verder kijken en dan eigenlijk eerder kiezen voor de Brooklands velgen. Zo'n beetje zelfde design maar door de grote oogt het veel mooier :wink:

We zijn er ondertussen uit dat het om de Abingdon/Brooklands 16" cup-velgen gaat.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 18, 2009 8:36 pm

Goed, een mooie velg, maar nog wel erg duur vind ik persoonlijk..

Ik zou persoonlijk eens gaan kijken in het MGf velgen museum in (ErikB hoe heet dat ook alweer waar jij woont?) misschien is daar nog een mooi setje te koop..
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo jan 18, 2009 8:54 pm

Erik, heeft geen cupvelgen in zijn magazijnen ! :wink:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

• videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » zo jan 18, 2009 11:34 pm

Ik heb destijds mijn cupvelgen voor 125 p.s verkocht. ( volgens mij )

Waren lichtelijk beschadigt. 500 lijkt me dan ook niet een gekke prijs voor cuppies?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat