Je kan kiezen om voor het 3-daags of 2-daags evenement te gaan. Wij kozen het 2-daags evenement.
Wie is er reeds ingeschreven van het forum :
- Bruno met Co piloot Bruce
- Jos & Nathalie
- Erik & Fran
- Lucas en Danielle
- Adrain & Dawn
- Colin
- Pascal & Lucienne (PPO)
Opgepast er kunnen er slechts 25 mee en reeds 18 plaatsen zijn bezet, hurry, hurry dus, want het is een internationaal evenement, dus de plaatsen zijn snel bezet !
[quote="RoadsterGate"]
Hello “Tour de Luxâ€Â




