






Kasper schreefColonis een bekende auto maar nu voor mij met nieuwe plaatjes. Was de door mij beoogde opvolger voor mijn zakelijke auto. (Met diesel motor dan)
Mocht helaas niet zo lopen.........


ErikB schreefColon... ondertussen hebben we een dochter en een huis gekocht.....

Demor schreefColonErikB schreefColon... ondertussen hebben we een dochter en een huis gekocht.....



Bruno schreefColonT'is toch gewoon de Le500 die in LHD naar Europa komt, dacht ik ?
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.