Iemand goede tips



PieterV schreefColonAl geruime tijd sluit het deksel van het dashboardkastje niet goed. Valt spontaan open en op dit moment gaat ie gewoonweg niet meer in de klik en blijft openstaan. (alle flyers los door de wagen bij een lekkere acceleratie...is niet handig)
Iemand goede tipsof idee




PieterV schreefColonCarl schreefColonIk heb altijd een neus voor simpele en goede oplossingen, is mijn job.
alhoewel off topic, ik lees dat je zelfstandige bent, ik zou bijna gokken op "boer", maar ik had beloofd daar over op te houden. Wat doe je dan eigenlijk, Carl ?

PieterV schreefColon:lol:valt in de catagorie " niet meer accelereren " alhoewel die nog niet is gereplyed.....
![]()
Who's next and sharp.....

Kasper schreefColonMijn flyers zitten in de door pockets, zo kan ik flink accelereren en heb ik altijd voldoende promotiemateriaal bij.

ErikB schreefColonKasper schreefColonMijn flyers zitten in de door pockets, zo kan ik flink accelereren en heb ik altijd voldoende promotiemateriaal bij.
Dat heb je nou .... je mag er niet vanuit gaan dat wij onze F/TF even hard modden als jouw auto.![]()
Al jaren twijfel ik over door pockets, maar
- het OEM tapijtje ziet er gewoon OK uit... doorpockets "overladen" de totale look van de deur misschien
- Fran stopt er toch maar rommel in

oh, sorry :
(da's beter..) las ik de reacties op de door mij gestelde vraag.
MGF.BE site te bezoeken.Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.