ErikB schreefColonOnmiddellijk toch maar even het expansievatje checken en meer bepaald de koelvloeistof die er inzit (hopelijk).
Als ik geen warme lucht meer voel, dan slaat m'n hart een aantal keren over.
warme lucht
ik zet altijd de verwarming van de mgf
op zolang ik verwarming heb warme lucht weet ik dat mijn water in de mgf nog goed is ,dit tijdens het rijden enkel gistere vond ik dat er iets raar
aan de hand was , het antivries middel was niet sterk genoeg en het had men mgf bevrozen ,
daarstraks doorgespoeld tot ik water vanvoor had
en motor laten draaien tot warm worden dan afgezet (ontluchtings nippels alle 2 open gezet radiator + verwarmings element van de warme lucht en alles zat zo dicht (bevrozen als iet ) uiteindelijk circulatie gekregen ,
maar toen voor het juist bij de vullen en de druk erop te zetten
inclusief antivries erin heb ik besloten effe langs de MG garage te gaan
in kalmthout Ruys

uitstekende service hebben dit ineens gemaakt inclusief de ontluchtings bout van de radiator eruit gehaald
deze was afgebroken met vast draaien

ik werd er eventjes beetje misselijk dat dit gebeurt was ,
het probleem is opgelost ,
nieuwe antivries erin + de druk ff goe gezet ,
en nu de mg'f een nachtje verwarmd laten staan in de mg garage
probleem opgelost , ik denk dat ik de mgf meer moet gebruiken en
inplaats van aantal dagen de laten staan
de mg'f krijg't binnekort een garage box terug
deze heeft bij de vorige eigenaar altijd in verwarmde garage gestaan