


Bruno schreefColonDoor een MKIII(?) stoppertje te plaatsen.
De eerste waren wit, de generatie er na oranje en bleven nog steeds afbreken (vooral met koude temperaturen). De laatste generatie is bijna overwoestbaar, omdat het het systeem vervangen is door een zwart plastiek vierkant blokje waar een boutje doorgaat, met een moer.
Ik heb deze steeds in huis, maar ik denk dat je ze overal kan krijgen (bij (ex)dealers). wel naar het laatste type vragen dus en compleet bestellen.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.