Spoel vandaag de auto af.. en ja hoor schade aan de zijkant van me auto.. Rijd hem door de wasstraat alles schoon en zie pas hoe erg de schade is... een fikse deuk(je) van ongeveen 4 cm doorsnee en flinke krassen en strepen achter mijn deur.. De foto's spreken voor zich...
Geen idee wie het gedaan heeft.. waarschijnlijk achteruit gereden en te snel ingedraait maar dit moet die persoon gemerkt hebben! als hij mijn auto daar als geraakt heeft moet hij gestopt zijn. anders had mijn velg, en achterbumper ook schade gehad hebben toch?
Ik heb nog 1 hoop..
Ik vermoed een buurman zijn vader. kan me herrinneren dat er een ( grote ) grijze auto naast mij stond en ik weet zeker dat het vrij recent is.. Als echte liefhebben "inspecteer" je je auto "dagelijks"..
Ik zal nog bij die auto op de bumper kijken en anders moet het van mijn allrisk af. dan blijf ik een jaartje stilstaan.. Gelukkig veranderd mijn premie 9 januari.. ik wacht het dus nog even af of de buurman het was
anders blijf ik stilstaan en scheelt me volgend jaar 260 euro aan premie omdat ik niet een trede hoger kom.. en dat is mooi zonde!
Hieronder de foto's van de schade.. Zorg dat u goed in de stoel zit







