


Remieme schreefColon
Ian zijn accu werkt niet meer.

Jager schreefColonMijn accu is ook leeg als ik de F drie weken niet gebruik. Heb op beurs in Houten een of andere accuklem gekocht die met een simple beweging de stroom afsluit.

Ian schreefColonmja, ze startte effe maar je voelde ze wegsijpelen. Ben ze nu terug aan het opladen maar ben het stilaan een beetje beu. Tijd voor in januari is voor een deftige te gaan zien.


PieterV schreefColon(...)
Wat is nou de beste remedie ?
(...)


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.