75 pond per stuk en 60 pond voor de levering, goedkoper vind je niet denk ik.
Zou ze nog voor kerstmis moeten hebben, nu nog de Ap's eronder die ik hopelijk binnenkort heb
Zal foto's posten van de look zodra alles inorde is.
gegroet
Steven





StevenMG schreefColon75 pond per stuk en 60 pond voor de levering, goedkoper vind je niet denk ik.


ErikB schreefColonBakel van hier op 't forum is vorige zaterdag een setje bij me komen halen..... goedkoper![]()
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.