jaja ik weet het, de mg staat nog niet voor de deur of er zijn al veranderingen op komst
Ik zou graag 2 leren stoelen willen en zag op de site van maxicartuning (hengelo). mooie aanbiedingen.
Kent iemand deze stoelen? of passen die bijvoorbaat niet in 'onze' F-jes?
Het gaat om die setjes van rond de 200 euro, incl
v.b. http://www.maxicartuning.nl/maxi/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=524&category_id=174&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1






