winterbanjes op de zr, 15" ipv 17" wel een belachelijk zicht maar het rijdt beter in de winter.

meer zal nog volgen tegen de zomer
mg metro en man









Sander schreefColonPaul, check je wel de hoogte van de liners boven het alu van het blok, of er geen kleine deukjes in de kop zitten en of de longbolts ver genoeg het blok in kunnen ?


Sander schreefColonAls je "deukjes" hebt zitten er waarschijnlijk luchtkamertjes in het gietwerk van de kop.
Dan moet je eerst met een 4mm stalen pen en een hamer deze voorzichtig dicht timmeren alvorens te vlakken.
Hierna geen last meer van HGFKoppen van rond 2002 hadden last van deze poreusheid.
Zie uitleg van de Guru hier:
http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 3&t=101732
Als je echt een afdruk van (een deel van) de complete fire-ring uit de pakking hebt is de kop scrap.
Wat voor blok is het trouwens ? Ik zie MEMS3 blauwe injectoren maar géén 160 op de zuigers en geen MAP-T...


Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.