De F wordt momenteel bij de carrossier binnen gebracht voor de laatste handlegging (?) aan de achterlichten. Ook hoop ik dat ze een aantal krasjes gaan wegwerken (had ik er zelf terug ingebracht na de laatste spuitbeurt) DOUGHHH
Anyway... onze F-jes slapen dus voor een tijdje samen hé Bruno.... (gewoon 't gedacht alleen al



