vanaf 1 januari 2009 kan er weer worden ingeschreven voor de Octagon toer 2009. Beetje vroeg zul je misschien denken, als de toer pas op 23 & 24 mei 2009 gereden wordt.
Dit wordt voor ons mij de 8e keer dat ik mee ga rijden en neem maar van mij aan, dat je zo snel mogelijk moet inschrijven. Wil je 2 weken nadenken, dan zal je waarschijnlijk je favoriete startlokatie aan je neus voorbij zien gaan.
sinds 2 jaar rijden we nu met een groepje medeforummers en dat is is wat ons betreft voor herhaling vatbaar
Het lijkt me dan ook leuk om dit jaar weer met een groep samen te rijden. het is nu dus zo'n beetje de tijd om een startlokatie te kiezen.
Fredje en ik hebben eens op de kaart gekeken en dit is ons voorstel:
startlokatie zaterdag: Helvoirt
overnachting/startlokatie op zondag: Vlodrop
mogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox




