Van Iersel in Horn
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Van Iersel in Horn

    door Brooklands » zo nov 30, 2008 5:54 pm

    Onder deze tekst "Wat onderscheidt Automobielgroep van Iersel van alle andere dealerbedrijven?" lees ik behoorlijk veel.

    Op alle vragen die ik in het afgelopen jaar heb gesteld aan dit bedrijf is geen enkele reactie gekomen. :shock:

    Iemand ervaring met de heren van dit bedrijf: http://www.van-iersel.nl
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo nov 30, 2008 8:12 pm

    ik weet alleen dat ze Ton en Frank heten, dat staat duidelijk op de site :wink:

    ...wat wilde je eigenlijk weten, Ad. Ik zag dat ze maar 1 MG te koop hebben staan, volgens mij een brooklands ?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 30, 2008 8:21 pm

    PieterV schreefColon...wat wilde je eigenlijk weten, Ad. Ik zag dat ze maar 1 MG te koop hebben staan, volgens mij een brooklands ?


    Ze hebben inderdaad een Brooklands. Net van deze heb ik geen gegevens. Dit is de wagen:

    Afbeelding
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo nov 30, 2008 9:03 pm

    Ik heb de gebroeders een mailtje gestuurd :roll: , wie weet wat het opleverd ?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 30, 2008 9:36 pm

    PieterV schreefColonIk heb de gebroeders een mailtje gestuurd :roll: , wie weet wat het opleverd ?


    Ben benieuwd of ze ergens op reageren.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma dec 01, 2008 5:17 pm

    zowel Fredje als ik hebben onze MGF's bij deze dealer in onderhoud.

    tot op heden naar volle tevredenheid.

    was een voormalig MG dealer en heeft vele MGF's in onderhoud. was destijds een van de best verkopende MG-dealer.

    hoe ze reageren/omgaan met mailtjes weet ik niet. denk dat ze het daar te druk voor hebben :P
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » ma dec 01, 2008 6:16 pm

    Over van Iersel kan ik ook alleen maar positief zijn. MG al in onderhoud van 1997. Personeel denkt mee met het oplossen van problemen.Het beantwoorden van mail kan ik niets over zeggen. nog nooit mee te maken gehad.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di dec 02, 2008 12:00 am

    Fredje schreefColonOver van Iersel kan ik ook alleen maar positief zijn. MG al in onderhoud van 1997. Personeel denkt mee met het oplossen van problemen.


    Dat klinkt in ieder geval wel positief. In zal binnenkort poging 6 nog een keer ondernemen.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di dec 02, 2008 12:38 am

    Remieme schreefColonzowel Fredje als ik hebben onze MGF's bij deze dealer in onderhoud.


    Heb echter al dikwijls jouw F op de Berg gezien de laatste tijd :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di dec 02, 2008 12:47 am

    Bruno schreefColonHeb echter al dikwijls jouw F op de Berg gezien de laatste tijd :lol:


    Het zou mooi zijn als de kopers van de BRG MGTF (Brooklands) en de Aluminia MGF (bij van Iersel) ook naar de Berg afreizen voor onderhoud. Dit maakt het voor mij ook een stuk eenvoudiger. :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di dec 02, 2008 12:54 am

    :lol: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di dec 02, 2008 3:07 pm

    Bruno schreefColon
    Remieme schreefColonzowel Fredje als ik hebben onze MGF's bij deze dealer in onderhoud.


    Heb echter al dikwijls jouw F op de Berg gezien de laatste tijd :lol:


    voor het onderhoud dat jij niet kan uitvoeren, ga ik naar Horn ;)
    zoals laatst het laswerk aan het subframe bijvoorbeeld, uitlijnen en de apk-keuring.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » di dec 02, 2008 9:20 pm

    Brooklands schreefColon
    PieterV schreefColonIk heb de gebroeders een mailtje gestuurd :roll: , wie weet wat het opleverd ?


    Ben benieuwd of ze ergens op reageren.


    AD, voor JOU ! :P
    het volgende heb ik losgepeuterd in een overigens erg nette en vriendelijke mail : SARRDWBKN3D618213.

    Het motorbloknr hebben ze niet gegeven, wel de info dat de auto door hun destijds aan de 1e eigenaar is geleverd en nu zit te wachten op dus de 2e eigenaar. Hardtop ev. leverbaar / idem radio CD.

    ( heb ik meteen ook even reklame voor ze gemaakt, verdienen ze NU ook wel )
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di dec 02, 2008 11:57 pm

    PieterV schreefColonAD, voor JOU ! :P
    het volgende heb ik losgepeuterd in een overigens erg nette en vriendelijke mail : SARRDWBKN3D618213.

    Het motorbloknr hebben ze niet gegeven, wel de info dat de auto door hun destijds aan de 1e eigenaar is geleverd en nu zit te wachten op dus de 2e eigenaar. Hardtop ev. leverbaar / idem radio CD.

    ( heb ik meteen ook even reklame voor ze gemaakt, verdienen ze NU ook wel )


    Dat is dan toch wel keurig beantwoord door van Iersel. Misschien zijn mijn mails om één of andere reden niet aangekomen of als spam aangezien. Ik ga binnenkort nog eens een poging ondernemen voor de MGF die ze hebben staan.

    Wat ook heel leuk is dat het VIN nummer van mijn TF op één cijfer na gelijk is. De "3" aan het eind is bij de mijne een "4". Ze moeten elkaar dus kennen.
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 12:34 am

    Brooklands schreefColon
    PieterV schreefColon...wat wilde je eigenlijk weten, Ad. Ik zag dat ze maar 1 MG te koop hebben staan, volgens mij een brooklands ?


    Ze hebben inderdaad een Brooklands. Net van deze heb ik geen gegevens. Dit is de wagen:



    Poeh wat mooi :shock: :D
    Mgf 1.8i Brooklands SE!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten