



MG Metro-man schreefColonBruno schreefColonFijn, dan moeten we dat ook al niet meer volgen, en kunnen we onze tijd weeral nuttiger invullen.
ik ga heel eerlijk zijn dit vind ik een rotopmerking bruno sorry![]()


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.