


Bruno schreefColonReken op een +/-1000 euro voor de lekke koppakking. Wel jammer dat hij dat je niet vermelde, laat ons er van uit gaan dat hij het zelf niet wist ...
Waterlek, moet je zoeken aan de pedalbox, of misschien een ruit die moet gesteld worden.


ErikB schreefColonDikwijls wordt "het probleem" van het gaspedaal (onbewust) aangepakt bij de plaatsing van een 52mm TB, wat dan mee bijdraagt tot de positieve ervaring van de TTB.


ErikB schreefColonDan probeer ik nog eensGaspedaal is via een kabel verbonden met de gasklep (Eng: Throttle Body of TB). Standaard heeft een MGF (Trophy is een uitzondering) een gasklep met een diameter van 48mm.
Een populaire upgrade is de wijzing naar een Trophy TB (TTB) die een diameter van 52mm heeft. De gaskabel wordt even losgemaakt van de oude en opnieuw bevestigd aan de nieuwe. Door de installatie wordt er dikwijls wat "slak"/speling weg genomen en is het pedaal wat directer.




jeroenvanuden schreefColonhallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn zoektocht naar een MGF voortgezet en ben in Eindhoven wezen kijken. (dit is de link: http://link.marktplaats.nl/192781407). Nu zag de auto er verder prima uit (voor zover we konden zien het was namelijk al avond), maar nadat we de auto bij een tankstation hadden gezet kwam ik tot mijn grote schrik toch wat problemen tegen. Ik kwam 2 dingen tegen:
- natte bekleding bestuurderskant (hij zegt zelf raampje open gelaten)
- water bij de olie (wat duidt op lekker koppakking?)
Wat zou dit kunnen betekenen? En wat gaat het kosten om te repareren?
mvg,
Jeroen van Uden
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.