dwz ik moet lang starten voordat ie aanslaat, en moet dit soms wel een paar keer doen voodat ie aanslaat.
Auto is in de garage geweest maar ze konden daar niets vinden.
Nu heb ik dit probleem alleen als het koud en vochtig weer is.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn
?
Groeten Cipo


