Is dit de prijs waard?
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    Is dit de prijs waard?

    door jeroenvanuden » zo nov 09, 2008 11:39 am

    Hallo allemaal,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een goedkope, maar goede, MGF. Nu ga ik vanmiddag kijken naar een MGF en misschien weten jullie waar ik hierbij extra op moet letten. Ook vraag ik me af of de prijs redelijk is als ik met name kijk naar de kilometerstand (160.000 (want dit is het enige waar ik me een beetje "zorgen" om maak)). Kortom: is dit een goede MG voor een goede prijs?:P

    Met vriendelijke groeten

    Jeroen van Uden

    owja de link: http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... t_by=prijs
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Is dit de prijs waard?

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 11:58 am

    In april stond deze met onderstaande tekst te koop:

    >>> Omschrijving:
    >>> KEURIG ONDERHOUDEN MGF (MG-F)APK FEBRUARI 2009 GROTE BEURT GEHAD
    >>> NIEUWE KOPLAMPEN (VALEO ORGINEEL)AIRCONDITIONING HARDTOP INCLUSIEF
    >>> ACHTERRUIT VERWARMING NIEUWE LINNEN SOFTTOP INCLUSIEF NIEUWE
    >>> ACHTERRUIT ORGINEEL WINDSCHERM ORGINELE CABRIOKAP AFDEKKING (NIEUW)
    >>> ZGAN NIEUWE BANDEN MP3 SPELER 136000 KM DEKRA KEURINGS RAPPORT NIET
    >>> IN GEROOKT ALLE REKENINGEN VAN ONDERHOUD, BOEKJES, ORGINELE FOLDER
    >>> AANWEZIG BIJ LAATSTSE BEURT ZIJN OOK ALLE SENSOREN VERVANGEN,VERING
    >>> OPGEPOMPT EN IS DE ACCU VERNIEUWD KLEUR INTERIEUR IS STOF ROOD
    >>> KORTOM EEN PERFEKTE MGF (MG-F) 120 PK MET EEN NORMALE KM STAND, EN
    >>> DE KOMPLETE HISTORIE AANWEZIG VOOR MEER VRAGEN OF FOTO S KUN JE
    >>> ALTIJD EVEN BELLEN OF EEN MAILTJE STUREN
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    Re: Is dit de prijs waard?

    door jeroenvanuden » zo nov 09, 2008 1:38 pm

    Brooklands schreefColonIn april stond deze met onderstaande tekst te koop:

    >>> Omschrijving:
    >>> KEURIG ONDERHOUDEN MGF (MG-F)APK FEBRUARI 2009 GROTE BEURT GEHAD
    >>> NIEUWE KOPLAMPEN (VALEO ORGINEEL)AIRCONDITIONING HARDTOP INCLUSIEF
    .........
    >>> ALTIJD EVEN BELLEN OF EEN MAILTJE STUREN


    Maar is het wat vind je??
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Is dit de prijs waard?

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 2:35 pm

    jeroenvanuden schreefColonMaar is het wat vind je??


    Op de foto's ziet de wagen er wel keurig uit. De kilometerstand had voor mooi wel iets lager mogen zijn bij deze vraagprijs. Maar goed, dit is de mening van mijzelf.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo nov 09, 2008 3:14 pm

    volgens rdw 1e afgifte 25-03-2004 / 1e toelating 16-06-1997 / tenaamstelling 31-10-2008.

    Is dit dan een schadeauto ? of import ? vanwege het recente kenteken uit 2004 ?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 3:26 pm

    PieterV schreefColonvolgens rdw 1e afgifte 25-03-2004 / 1e toelating 16-06-1997 / tenaamstelling 31-10-2008.

    Is dit dan een schadeauto ? of import ? vanwege het recente kenteken uit 2004 ?


    De wagen is voor het eerst op 16-06-1997 geregistreerd in Duitsland. De eerste registratie in nederland is 25-03-2004. Omstreeks die tijd is de wagen geimporteerd. Dit heeft niets met schade te maken.
    De tenaamstelling 31-10-2008 en de reden van verkoop (familieuitbreiding) is wel vreemd.
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » zo nov 09, 2008 4:23 pm

    Is niet echt duur als de lak echt nog als nieuw is en het interieur netjes is . 8)

    er zit een hardtop bij en die kost al snel 800 eurie 2e hands

    En een beetje spuitbeurt kost ook al snel 2000

    nieuw model stoelen ook niet verkeerd.

    160000 is een hoop km :shock: , maar als hij goed rijd en je kan er nog 500 tot 1000 eurie afpingelen dan zou ik het zekker niet verkeerd vinden :P

    Ik heb er een tk voor 4500 staan met 97000 1997 maar die is lang niet zo netjes
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo nov 09, 2008 6:04 pm

    We zijn net terug van een proefrit en zijn veel wijzer.

    de wagen zat prima in de lak, nette hardtop en van binnen niets mis mee.
    ...maar dan.. : versnellingsbak versleten, de wagen waggelde over de weg, gladde achterbanden en zoals Ad al vermeld een wat vaag verhaal van familieuitbreiding en dan nog maar net de auto op naam gesteld.

    Ons junior forumlid gaat met z'n Pa gewoon lekker verder kijken, die MG komt er wel !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 6:08 pm

    PieterV schreefColonOns junior forumlid gaat met z'n Pa gewoon lekker verder kijken, die MG komt er wel !


    Gewoon even de tijd ervoor nemen. Voor zo'n 6000 euro is er best wat leuks te koop.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo nov 09, 2008 7:50 pm

    Staat genoeg te koop.
    Ik zag ook een rode F op marktplaats staan met 93dkm. Lederen bekleding voor net geen € 6.000,-. De F moet wel op hoogte gezet worden.
    http://link.marktplaats.nl/199480409
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 7:54 pm

    Rick schreefColonStaat genoeg te koop.
    Ik zag ook een rode F op marktplaats staan met 93dkm. Lederen bekleding voor net geen € 6.000,-. De F moet wel op hoogte gezet worden.
    http://link.marktplaats.nl/199480409


    Dit is helemaal geen VVC. Deze zou ik vanwege de manier van adverteren ook links laten liggen.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo nov 09, 2008 8:06 pm

    Er staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.
    Deze: http://link.marktplaats.nl/192781407
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo nov 09, 2008 8:24 pm

    Rick schreefColonEr staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.


    Die ziet er heel netjes uit.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo nov 09, 2008 8:46 pm

    Jeroen: beter nu een teleurstelling omdat je niet snel de MGF kunt vinden die aan al je wensen voldoet, dan dadelijk na de koop ontdekken dat een auto hebt die je iedere keer weer teleurstelt.

    Er zijn genoeg leuke F-jes te koop, neem de moeite om er verschillende te bekijken en mee proef te rijden. Dan kun je dadelijk een goed oordeel vellen over de auto welke dadelijk echt voor de deur komt te staan.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo nov 09, 2008 8:54 pm

    Kasper schreefColonJeroen: beter nu een teleurstelling omdat je niet snel de MGF kunt vinden die aan al je wensen voldoet, dan dadelijk na de koop ontdekken dat een auto hebt die je iedere keer weer teleurstelt.



    Als het dan toch import is. Op mobile.de staan er 177 te koop met minder kilometers.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten