



Powerman schreefColonWie weet wat gemiddeld in nederland een losse nieuwe achterraam sectie orgineel MG voor de softtop mag kosten.
Weet 1 adres voor 175 euro is dat een goede prijs ?





Michielb schreefColonHeb toevallig vorige week een glazen ruit in mij TF gezet. Dit zou ik ook zeker aanraden om te doen ipv een plastic variant. Het scheelt flink in geluid


Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.