door TL-Rev » vr okt 24, 2008 11:30 am
Tja...na een paar maandjes vindt je nog eens wat. De bodem bekleding aan de bestuurderskant van mijn MF is drijfnat. Nu zag ik dat er onder de vloermat een gat geknipt is in de bekleding. De boel er gedeeltelijk uitgehaald (kwam erachter op een parkeerplaats in het centrum, dus was even niet in de gelegenheid om de hele boel te strippen!), en er was zeer professioneel (ahum) een stuk rubber onder het geknipte gat in de bodembekleding gestopt (een platte rubberen strook, iets groter dan het geknipte gat en met een stuk bekleding erop geplakt, zodat het niet te zien is, zeker niet met de vloermatten erop).
Tijdens de koop heb ik dit niet gezien. Ik heb wel gevoeld of de bekleding vochtig was en onder de matten gekeken, maar de F stond bij de vorige eigenaar altijd in de garage. Geen vocht gevoeld dus en verzuimd om de hele bodembekleding los te rukken!
Iemand enig idee waar het vandaan kan komen? Het is nu te slecht weer om de F uit elkaar te halen en ik heb geen garage. Ik heb wel gelezen over lekkage bij modellen met airco aan de passagierskant, maar kon niets vinden over natte bekleding aan de bestuurderskant.
MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
Wishlist: Daytona exhaust.